Subject: Teade detailplaneeringu lähteülesande kinnitamisest, Peipsiääre vald, Kasepää alevik, Lapinki tn 13
From: Raimond Võimre <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Peipsiääre Vallavalitsus <[email-masked]>
Date: Fri, 30 May 2025 10:08:36 +0300

Tere

Peipsiääre Vallavalitsus annab teada, et Peipsiääre Vallavalitsuse
27.05.2025 korraldusega nr 244 muudeti Peipsiääre Vallavolikogu (endine
Peipsiääre vald) 23.09.2014 otsusega nr 27 kinnitatud lähteülesannet ning
jäeti algatamata keskkonnamõju strateegiline hindamine asukohaga Lapinki
tn 13, (kinnistu nr 14486050, katastritunnus 58701:003:0232) Kasepää
alevik Peipsiääre vald.

Detailplaneeringu lähteülesande kohaselt on kinnistule juurdepääs ette
nähtud Lapinki tänavalt (58601:001:0283). Sellest tulenevalt soovib
planeeringu koostaja tehnilisi tingimusi kinnistule juurdepääsu
tagamiseks.

Lugupidamisega

Raimond Võimre

ehitus- ja hankespetsialist

Peipsiääre Vallavalitsus

+372 5448 0580

Koduleht <https://www.peipsivald.ee/>  | Facebook
<https://www.facebook.com/PeipsiaareUudised>

Peipsiääre vald – Läänemere kultuuripärl 2025!